Pages

Sunday, May 5, 2013

_PRU 13_

SALAM...
5 MEI 2013...
tarikh mengundi dan kita sudah tahu keputusannya...
sejujurnya aku rasa PRU kali ni paling aku dapat dengar dan dapat baca macam-macam pasal politik...
sebab sebelum ni tak pernah berminat pon nak ambil tahu...
tapi sekarang pon tak la minta sangat pon...
hahaha...
tapi aku dikelilingi dengan rakan-rakan yang memang ambil cakna pasal politik jadi secara tak langsung dapat tahu sedikit sebanyak...
tapi yang aku tak berapa minat dengan sesetengah mereka ni dorang suka memaki hamun pemimpin yang mereka tidak suka...
bodoh la, bangang la, aish dalam hati aku cakap "ye memang kau sorang jek yang betul dan tahu semua" hahaha...
aku bukan marah tapi menyampah...
jadi aku pon mengambil tindakan untuk senyap sahaja sebab aku pon bukan tahu apa kan...
tapi bila aku senyap dianggap pro-kerajaan pula...
hahaha...
aku tak kesah pon nak kata apa sebab masing-masing ada hak untuk memilih...
aku pon masih keliru lagi nak memilih mana satu tapi ISLAM tetap yang pertama...
yang penting jangan sebab kita berbeza fahaman politik hubungan ukhwah kita terputus...
bye...

FRIENDS