Pages

Friday, May 11, 2012

_A.P.I_

SALAM...
A.P.I.=AQSA PERUBATAN ISKANDARIAH
 aku sangat memuji dan bangga dengan langkah yang diambil oleh PCI untuk mewujudkan API ni...
sebab semakin hari semakin lupa dan semakin padam semangat kite untuk membantu saudara mara kita di palestin jika tidak diingatkan selalu...
so program semalam menyedarkan aku balik yang selama ini leka...
dan melalui fahaman aku perkara yang berlaku di negara arab ni (liga arab) lebih kurang sama dengan apa yang sedang berlaku di MALAYSIA sekarang ini...
jadi sekarang ini aku personally dapat sedikit gambaran la dengan apa yang sedang berlaku kat MALAYSIA...
tapi pendirian aku masih tidak teguh untuk memihak kepada sesiapa...
yang penting umat ISLAM perlu diselamatkan di PALESTIN dan SYRIA khususnya...
ALLAHUAKBAR!!!
bye...

No comments:

FRIENDS