Pages

Sunday, December 4, 2011

_OH DISEMBER_

SALAM...
DISEMBER telah pon bermula...
dan awal disember kali ni disambut dgn meriah...
dgn berBBQ...
hehehe jangan jeles...
terima kasih la bebanyak diucapkan kepada AREP,DAN,SHAFIQ,BABY,YUM,MIRWAN sbb jemput kami...
tengok gambar jek la...
...
 sesi memanggang bermula...


 kalau anda hebat apakah perbezaan antara gambar atas dan gambar bawah ni selain ade org macho sedang memanggang...
hahaha...
 perbezaanya adalah grill elektrik telah bertukar menggunakan arang...
kesian rumah dorg blackout sbb pakai grill elektrik ni...
so kenalah pakai arang plak nak elak blackout lg...
 lps pakai arang ini plak yang jadi...
haish sabar jek la...
 dan inilah hasilnya...
ayam ada...
daging kambing ada...
sosej ada...
nasi goreng pon ada...
hahaha...

 penat memanggang...
DAEBAK!!!
minta maaf la sabab kami tidak menjemput ramai yang hadir...
sebab ak pon sebagai tetamu...
dan perkara ni pon tak dirancang awal...
dan kami tidak RACIST yek...
hahaha..
ok...
bye...

14 comments:

aishah na'ai said...

wah.. disaster kowg punye bbq.. cair meja..

tp ayam bakar tu wt ak jeloss..

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha.. biase la bujang...
sila jeles yek...

ainaa said...

wah npk sedap..daebak!

MOHD UZAIR NORDIN said...

sangat sedap!!!
sinca DAEBAK!!!
hahaha...

Izyan Hanis said...

waaaa~
bbq seronok n besssh!
tapi malas nak membakar >.<'

okay lapaarrr

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha...
membakar sgt seronok la...

sabar2 pose2...

inn said...

dari kecik sampai besar memang keje kau masuk bakul angkat sendiri kannn? ish ish ish :D

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha...
mana ada...
ko ni mmg pandai bergurau...
hahaha

a M i e said...

kami tidak racist tu yg paling daebak!!!

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha...
betul3...

Idham Ahmad Nazli said...

pergh ikip racist

Idham Ahmad Nazli said...

sedih ana

dehe said...

tau la aku ktt

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha..
jangan r camtuh...
mane ade racist dah skrg..

FRIENDS