Pages

Sunday, December 25, 2011

_HUJAN LAGI_

 SALAM...

SECTIONMATESKU.
mereka yang suke main hujan...
sangat gembira dan seronok mereka di kala waktu hujan yang hanya berlaku masa musim sejuk...
tetapi jangan la seronok sangat main hujan...
kerana takut pula kesihatan terjejas...
oleh itu,di masa musim sejuk ni jagalah kesihatan anda dengan baik...
bye...
p/s-hiraukan bahasa yang sangat skema.

8 comments:

ainaa said...

aku suka org tulis skema.
baru tak rosak bahasa.
xD

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha...
tapi kadang2 susah jugak nak tulis skema ni sbb dah terbiase bahase pasar...
wawawa...

Anonymous said...

nape macam ayat hakimi jek.serius same.ayat BUKU + SKEMA hahaha

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha...
wah cam KIMI ke???
SKEMA baru best!!!
lalalala...
wawawawa...

Anonymous said...

haah bgus la tu.same je dua orang ni
dua2 skema
klu buncit cam kimi pun okay gak
lalalala~
hahaha

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha
buncit cam kimi la best COMEL SANGAT!!!
lalalala....

Anonymous said...

ha mnjawap2,mntang2 dah sehat.haha
mesti la comel,tgk la akak dy sape.
COMEL kot.kan?kan?kan? lalalala~ hahaha

MOHD UZAIR NORDIN said...

lalalalalalalalalalalala.......

FRIENDS