Pages

Saturday, June 18, 2011

_PERGI_


gambar hiasan semata-mata...
prince island,turkey
...
SALAM,,,
cam sedih jek tajuk...
agak sedih la...
sbb dalam mase terdekat ni 3 org telah pergi meninggalkn ku...
...
pertama sekali...
pak cik ak...
3 minggu lps...
...
lps tu...
classmate ak...
baru shaja meninggal dunia smalam...
walaupon kami tak berape rapat...
tp sbgai classmate sedikit sebanyak ak turut berasa sedih...
sbb mase ak balik taun lps smpt la jugak ktorg berjumpe mase reunion...
tgk die sihat jek...
mgkn dari luaran mmg sihat tp di dlm sape yg tahu kan...
...
lps tu...
ak baru jek tau berite ni tadi...
yg nenek ak baru meninggal dunia...
smalam ak call mak ak die on the way nk blk kampung sbb nenek ak kene masuk hospital...
then td kakak ak yg bg tau nenek ak dah tak de...
kesian kat mak ak...
kakak ak kate dari smalam die tak mkn...
ak call tak angkat...
sedih sgt kot...
sabar ek mak...
papepon semoga roh2 mereka ditempatkn bersama org2 yg beriman...
insyaAllah...

4 comments:

ainaa said...

takziah
moga roh mereka dicucuri rahmat.
ameen~

Indra Putra Bin Asrar said...

takziah ujai...Moga mereka ditempatkan dalam kalangan orang2 yg beriman

lianazulak said...

Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati.
Ali Imran ayat 180

nur hanina said...

tabahkan diri ujai
takziah

FRIENDS