Pages

Sunday, June 5, 2011

_JUNE_

gambar hiasan semata-mata...
TOPKAPI,ISTANBUL...
...
SALAM...
dah lame ak tak update blog...
tp ak bukannye sengaje tp masalah akaun GOOGLE ak ni ha...
menyampah btul...
nasib dah bleh dah...
kalo die buat hal lg tak tau la...
...
bulan JUN pon baru jek masuk...
dan skrg mesir sgt panas...
exam modul RESPIRATORY SYSTEM pon dah nk dekat dah...
ak plak makin hari mkn mls...
bgs btul...
rumah pon tak jumpe lg nk pindah sblm blk malaysia...
layan jek la...
yg penting tenang dan sabar...
2 jek kot...
papepon doakn ak menjadi lebih rajin dlm setiap amalan yg ak lakukan..
bye...
salam...

1 comment:

silah said...

semoga rajin :D goodluck

FRIENDS