Pages

Friday, March 26, 2010

_KIRIMAN_

SALAM...
thank you echah!!!
who's echah???
hahaha...
last winter holiday echah going back to malaysia where she's also study in egypt but not in alexandria she's in mansoura...
so i take this opportunity to kirim something from malaysia...
yeah!!!
i just ask her to come to my house and take the kiriman...
thanks to my family because willing to find and kirim the things that i want...
such as:
-perencah masakan
-kasut
-stationary
and others...
but there's also thing that i suprise to see is...
bear pencil case...
hahaha...
ni mmg kakak ak punye kerje la ni...
btw thank u so much...
lagi2 ak mmg x dek pencil case skunk ni sbb hilang kat lab...
n like you say kak that this bear represent you that will always with me...
hehehe...
i would like to say something to my family...
to abah "bah, kasut tuh smart dan sedap pakai. trime kasih..."
to mak "mak serunding tuh sedap dan ujai dah masak dah gune perencah"
to kakak "thanks for the pencil case and the stationary"
to abang "where are you???"
2 jek kot...
k bye..

4 comments:

IzyanKhalidah said...

pensil case teddy? haha sweetnya akak ko..:p

*oh ef* said...

kiut gler pncil case...jeles2..hahaha..
;p

farrahin zulfarid :) said...

comel lorh pencil case tuh..
bwk g klas ek..msty amai awek trpikat.hehehe :D

MOHD UZAIR NORDIN said...

kakak ak x dek adek pompuan so ak terpakse la menjadi adik 'perempuan' die..
hahaha...
ak bawak jek ge klas tp segan nk kluakan dari bag just amek pensel n pen dari dalam beg jek...
hahaha...

FRIENDS