Pages

Tuesday, January 12, 2010

_CAREFOUR_

Salam...
10 JANUARY 2009...
hari ni ade AJL...
even aku ade kat mesir aku nk gak tgk AJL...
hahaha...
nk tgk kat tv3 kat internet tv3 punye lmn web lembab plak..
nasib farahi(roomate) tau lmn web laen..
dpt la jugak tgk walaupon tersekat-sekat...
bnyk lagu best2 yg bertanding...
n kalo sape nk tau...
yg menang tempat ketige faizal tahir-bencinta..
ke-2 yuna-dan sebenarnye..
juare lagu aizat-pergi...
tahniah para pemenang...
hehehe..
lps tuh aku n usaid,syukri n naza ge carefour...
gambar kat bawah nie merupekan list barang yg usaid nk bli...
aku saje jek usha ape die nk bli tgk2 cam something wierd la...
usaid x tau la ape nk jadi dgn ko nie usaid...
hahaha...
aku x tipu ni kalo x caye tnye naza...
naza mane penah menipu... ok 2 jek kot..
x dek bende pon sebenarnye...
k bye...

No comments:

FRIENDS