Pages

Tuesday, January 19, 2010

_BLOOD TEST???_

Assalamualaikum...
19 Januari 2010...
hari event paling menarik adelah amek darah kat hospital...
sume cuak jek..
tak kire la lelaki ke pompuan...
mmg menakotkan gak r...
macam2 jadik time amek darah...
ade doc yang x jumpe blood vessel...
ade yang dah cucuk baru carik vessel...
ade yang kene cucuk sampai 3 kali..
ade yang dah kene cucuk tgn kiri x jumpe then kene cucuk plak tgn kanan...
huhuhu..
kesian giler aku tgk dorang ni yg kene tuh...
muke lege jek sume...
Ehab kiri skali muke control jek padahal tgh menahan kesakitan tuh...
sbb bile doc cucuk x kua darah then doc buat ape ntah sampai lebam biru tgn die...
kesian...
ni tgn kawan aku...
die nie la yang kene cucuk sampai 3 kali...
cucuk kali ke 3 baru dapat kua darah...
kalo nmpk biru tgn die tuh..
ni pon lps 4 jam la after amek darah...
hahaha...
dah la pompuan...
control jek die nak nangis...
sabar ek Alyah...
ni tgn aku...
aku dpt special treatment sket..
ceh...
x dek la..
cume aku ok la skali cucuk trus dpt...
mule doc tuh amek tgn kiri aku then die dah pukul tgn aku x jumpe gak vessel nasib die x cucuk gak...
then die amek gune tgn kanan aku...
n aku dapat plaster tuh...
aku rase x dek sape kot yg dpt plaster tuh kecuali aku..
ceh padahal x dek ape pon...
next..
lexture hari ni agak seronok pasal embrology...
semangat giler prof tu ajar...
mmg bagus la...
sape tdo time klas mmg gile la...
hahaha...
die ajar x gune buku pon...
tambah2 lagi aku mmg minat pasal bende nie...
hahaha...
k bye...


No comments:

FRIENDS