Pages

Friday, February 15, 2013

_ BELAJAR_

SALAM...
....................
 saja nak cerita bila belajar bersama pesakit yang mempunyai SCABIES...
bagi aku bila dengar jek SCABIES terus rasa takut nak pegang patient...
but since kami sedang belajar terpaksa pegang jugak la...
dan ia sebahagian juga dalam etika PROFESIONALISME...
aceehhh...
sebab pernah sekali ditegur oleh dokter sebab tergelak-gelak depan patient sebab tak nak pegang...
lepas tu jangan lupa basuh tangan yek...

...................

pada suatu hari aku ade la musyrif seorang akhawat ni...
sebab dia satu batch jadi aku pon bersembang la...
dan aku tanye la "kau tak dek plan nak kawen ke???"....
lalu dia pun berkata "tak kot bla bla bla"...
lepas tu tetiba dia cakap "kan semua budak lelaki tak suka aku"...
terus aku terdiam...
rasa sedih pon ade bila aku dengar dia cakap camtu...
aku pon tak tahu nak kata apa...
tak tahu nak kata benda dia cakp tu betul ke tak...
sebab aku tak tahu hati semua orang kan...
tapi apa pon aku tabik akhawat ni sebab sangat rajin bekerja...
semoga tabah menempuh segala dugaan dan cabaran...
aceeehhh...
bye...

No comments:

FRIENDS