Pages

Tuesday, December 7, 2010

_TENSION_

SALAM...
YA ALLAH tensionnye...
nak update blog pon x dek mood...
nmpk jek ok tp dalaman sgt tension...
banyak bende nk kene bace...
tp ak sangat bersyukur la sbb bende yg ak blaja skunk ni telah dipendekkan compared dgn dulu punye silibus...
tp masih banyak jugak...
adoiyai...
lepas tuh lecture hall plak...

rintangan dan dugaan untuk menuntut ilmu...
kalo terpijak paku ke ape boleh kene saman U ak ni...
hari tuh ak nmpk terpacak paku kat kayu2 tuh...
U ni x fikir pasal keselamatan ktorg ke...
mudah-mudahan tak ade bende buruk yg jadi...
doakan la ak dan rakan2 yg laen dpt menempuh module ni dgn tenang dan sabar...
semoge kite bleh berjaye bersame...
exam pon dah dekat banyak lagi nk kene ingat...
k bye...

5 comments:

a M i e said...

aku pun tensioooooooooooooooon!!!!

Indra Putra Bin Asrar said...

sabar ujai sabar...
dengan dugaan iniah terhasilnya kejayaan
insyaAllah...
3 minggu mujahadah...chaiyok2

Izyan Hanis said...

aku pun TENSIONNNNN... :(

yup2. persekitaran Lect Hall tuh sgt x selamat.

silah said...

weyh mane kau dpt gmba nih hahah!

MOHD UZAIR NORDIN said...

hahaha..
fb amer la...

FRIENDS